.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وسايل مجاز وغيرمجاز در جلسه کنکور

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام ممنوعيت به همراه داشتن وسائل اضافي در حوزه‌هاي امتحاني، گفت: در صورت آوردن آن وسائل به حوزه‌هاي امتحاني، فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌شود و با آن بر اساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمون‌هاي سراسري رفتار مي‌شود.

دكتر حسين توكلي در گفت‌وگو با ايسنا، با تاكيد بر اينكه داوطلبان بايد علاوه بر پرينت كارت ورود به جلسه گروه آزمايشي مربوطه، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس دار به همراه داشته باشند، اظهار كرد: همچنين داوطلبان بايد چند مداد سياه پررنگ، مداد پاك كن، مداد تراش و سنجاق به همراه داشته باشند.

وي در توصيه به كنكوري‌ها، گفت: داوطلبان بايد از آوردن وسائل اضافي، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه، ماشين حساب، تلفن همراه، پيجر، بيسيم و نظاير آن خودداري كنند، در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌شود و بر اساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرائم در آزمونهاي سراسري كه بخشي از آن نشريه يك سنجش منتشر شده است رفتار مي‌شود.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با تاكيد بر اينكه محلي براي نگهداري وسائل اضافي در حوزه‌هاي امتحاني پيش بيني نشده است، خاطرنشان كرد: از داوطلبان تقاضا مي‌شود كه به هيچ وجه وسائل اضافي را به همراه خود نياورند، در غير اين صورت مسئوليت حفظ و نگهداري از آنها به عهده حوزه مربوط نمي‌باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 تير 1388
تبعیض نژادی بومی گزینی کنکور دانشگاههای ملی به نفع فرزندان مسئولین مقیم تهران ؟! بیچاره شهرستانیها ........... آفرین بر شورای عالی انقلاب فرهنگی که بجای مجلس قانون تصویب می کند ؟! آیا مجلس در راس امور هست ؟؟؟؟؟!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.183 seconds.